.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نوزدهمین یادواره ۱۴۶ شهید بخش کلیجانرستاق ساری در روستای آبکسر
دبیر یادواره سرداران شهید کلیچان رستاق ساری گفت: یادواره سرداران و ۱۴۶ شهید بخش کلیجان‌رستاق ساری با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران برگزار می‌شود
برگزاری  نوزدهمین یادواره ۱۴۶ شهید بخش کلیجانرستاق ساری در روستای آبکسر

وی بابیان این‌که تربت شهدا تا قیامت دارالشفاء دل‌سوختگان است گفت: رسانه‌ها پیشتاز مسائل فرهنگی بوده‌اند و برای اقناء فعالیت فرهنگی جامعه تلاش می‌کنند زیرا یادواره شهدا نیز یکی از حرکت‌های فرهنگی ارزشمند است.

دبیر یادواره سرداران و ۱۴۶ شهیدکلیجانرستاق خاطرنشان کرد: نوزدهمین یادواره شهدا کلیجانرستاق روز سی‌ام اردیبهشت برگزار می‌شود.

این عضو شورای شهر ساری با اشاره به فضایی که شهدای حرم برای مازندران ایجاد کرده‌اند افزود: این یادواره با محوریت شهدای حرم برگزار می‌شود و با حمایت دبیرخانه جشنواره حدود ۴۰۰ نفر از خانواده شهدا به مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند.

شعبانی، از رونمایی کتاب کاشفان معدن صبح که وصیت‌نامه ۱۴۶ شهید یادواره است در این برنامه خبر داد و گفت: سخنران یادواره سردار سلامی و جانشین فرمانده سپاه هم حضور خواهند داشت.

وی برنامه‌های یادواره شهدا را تشییع‌جنازه نمادین مدافعین حرم، بازسازی هشت کیلومتر جاده خاکی روستا با همکاری بسیج سازندگی، رفع مشکل آب و روشنایی روستا از محل کمک‌های مردمی اعلام کرد.

شعبانی گفت: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ روز پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت یادواره برگزار می‌شود و سه دستگاه اتوبوس از مسجد شکوهی ساری برای شرکت در یادواره و انتقال علاقه‌مندان  حرکت خواهد داشت وحدود شش هزار نفر برای حضور در این یادواره پیش‌بینی‌شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.